Ulang tahun ke-115

Sejarah Keluarga

Semuanya bermula pada tahun 1902...

Keluarga tertua di Sepanyol membuat churros sejak tahun 1902. Los Artesanos 1902 telah diwarisi lebih dari 4 generasi dari pemilik asal Don Gabi, isterinya Carmen, anak-anak mereka dan sekarang cucu mereka. Tahun ini menandakan ulang tahun ke 115 dan dengan dua bayi baru lahir, menjadikan mereka keluarga ‘churreros’ tertua di Sepanyol. Resepi ‘Madrilenian’ tanpa batasan masa mereka diturunkan dari ibu bapa kepada anaak-anak, dengan kasih sayang dalam setiap gigitan. Pada tahun 1902 moyang Don Gabi bernama Don Florencio. Dia telah membuka pintu ‘churreria’ pertama di Calle Ave Maria, di mana dia telah mengajar anaknya Don Galo, bapa kepadanSon Gabi.

Apabila dia telah melengkapkan teknik, dia mula menjual churros dan porras di jalanan di Madrid. Dia membuat pembakar dengan tangannya sendiri dan memanaskan minyak dengan kayu dan arang batu. Secara perlahan mereka mula berkembang dan dengan bantuan isterinya Dona Ana dan anak-anak mereka, hospitaliti mereka telah memenuh Madrid. Selepas masa berlalu Don Gabi dan isterinya Dona Carmen mengajar anak mereka resepi rahsia yang mereka masih gunakan hingga ke hari ini. Los Artesanos 1902 menggunakan kaedah asal dan mereka berjanji untuk mengekalkan tradisi menghidang churros, porras dan coklat yang dibuat dengan tangan yang terbaik di Sepanyol. Luangkan sedikit masa dan ucapkan hai kepada Don Gabi, Carmen dan tiga orang anak mereka, Juan , Hector dan Alba dan dua orang cucu mereka Noa dan Zoe yang selalu berada di situ. Selamat datang ke Madrid dan Selamat datang ke keluarga!

Album gambar keluarga 1902

Dona Ana dan anak lelakinya Don Gabi

Don Gabi pada usia 8 thun, generasi keempat memakan churros bersama dengan emaknya Dona Ana

Churreria 1965

Dalam gambar ini anda boleh melihat pestinos pada bar, bersama dengan churros dan porras, dan ahli keluarga . Dona Ana berada di tengah gambar dan di sebelah kanan adalah anak lelakinya Don Galbi (Generasi Keeempat) pada usia 5 tahun.

Tahun 1977

Don Galbi generasi keempat sedang mengajar perantisnya cara untuk membuat churros

Generasi kedua Don Felixn

Don Felix bersama anak lelakinya Don Galo (Generasi Ketiga) dan Don Ana pada tahun 1949

Don Gabi 1974

Don Gabi pada umur 14 tahun dan ibunya Ana, di dalam gambar anda boleh melihat bunga, churros dan kentang goreng terkenal kami.

Generasi Ketiga dan Keempat

Di dalam gambar ini anda boleh melihat pada sebelah kanan Dona MCarmen pencipta Prestino, isteri Duan Gabi. Di tengah Don Ana di sebelah Don Gabi. Di perkenal di hadapan adalah churros terkenal kami di isi dengan krim.

Generasi Kedua dan Keempat

Di tengah Don Felix dan di sebelah kanan Dona Ana dan anak lelakinya Don Gabi 1963

Pada tahun 1951

Anda dapat melihat Don Galo sedang mengeringkan churros di hadapan dan Don Ana serta ahli keluarga

Generasi Kelima

J. Gabriel generasi kelima membuat bunelos untuk festival Fallas di Valencia, Sepanyol

1961

Di sebelah kiri Dona Ana dan di tengah Don Galo dan anak lelakinya Don Gabi di usia 2 tahun.

Generasi Ke 5

J.Gabriel dengan teman wanitanya, Mirian, bekerja bersama sama seperti 4 generasi sebelumnya.

Acara 1958 Event

Dona Ana dan adik perempuan bongsunya mengawasi acara luar

Ana & Gal

En un evento biasa

Perkahwinan

Dona Ana dan Don Galo di majlis perkahwinan mereka.

Doña Ana

Membuat churros dengan fesyen yang berbeza dengan menggunakan air yang sangat panas dari jar besi. Proses itu mencampur minyak panans dan air, sangat berbahaya!

Generasi Ketiga

Potret Don Galo

Plaza Datuk Bandar Madrid

Don Galo dan Don Ana pada Hari Natal. Mereka akan meluangkan masa mereka di plaza Jacinto Benavente bersama anak lelaki mereka Don Galbi. Sekarang mereka mempunyai lokasi baru di Calle San Martin, 2

Berehat

Dona Ana dan Don Galo berehat sebentar selepas seharian bekerja.

Sepanyol 1945

Don Galo berdiri di tengah gambar bersama Dona Ana yang sedang duduk setelah penat bekerja pagi dan petang

Kelahiran Generasi Ketiga

1960 Don Gabi dalam kereta bayi